I.Boice | Iranian Boice Community


قبل از هر چیز یه ببخشید به خاطر یه روز تاخیر این پست.

و این که 15 سپتامبر,تولد لی جونگ شین نوازنده گیتار بیس گروه,هست.

جونگ شین در سال 1991,در ایلسان سئول به دنیا اومد و تا پایان دبیرستان همونجا زندگی کرد.جونگ شین یه برادر بزرگتر از خودش داره.

جونگ شین در سال 2009 به کماپنی FNC رفت (دقیقا نمیدونم چجوری اما یه جا خوندنم که جونگ شین رو هم تو خیابون دیدن) و بعد از مدتی آموزش جایگزین کوان کوانگ جین در گروه cnblue شد.

جونگ شین علاوه بر نوازندگی بیس,رپر و خواننده کمکی گروه  (البته بیشتر در اجراهای زنده) هست.

جونگ شین امسال 23 سالگی رو تموم و وارد 24 سالگی شد.

Happy Birthday Untouchable bassist

 

 

 

 

اینم ویدیوی جالب تبریک یونگ هوا به جونگ شین

جالب به خاطر لباساش و ماشین پشت سرش^_^


نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت14:40---9 مهر 1393
سلام....بله میشه 23 ساله....اما کره ای ها 1 سال خودشونو بزرگ تر میگن...
پاسخ:والا با میلادی حساب کردم


شین وو
ساعت12:32---28 شهريور 1393
به تولدش مبارک من این پست رو ندیده بودم ...آخی هم ماهه منه شیننننننننننن
دوستش میدالم!
پاسخ:*_^


لی شین
ساعت12:00---28 شهريور 1393
خخخخخخخخخ یونگ از تاریخ اومده توزمان جدید تولد شین رو تبریک بگه:)
پاسخ:^_^


ستاره
ساعت0:14---28 شهريور 1393
شرمند ها ولی نمیدونم چرا کادر ویدیوی تبریک یونگ برا من سفیده هیچی نیست
پاسخ:ببخشید,یه مشکل کوچیک وجود داشت


مهسا19
ساعت3:44---26 شهريور 1393
تولدش مبااااااااااارک
پاسخ:^_^


لی شین
ساعت19:15---25 شهريور 1393
نبابا میشه 23 سالش من حساب کردم
پاسخ:؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 27 شهريور 1393برچسب:تولد لی جونگ شین,لی جونگ شین, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com